Monday, May 25, 2009

*..Tiba-tiba muncul kembali??

Terasa rindu pulak kat n0n0i.. Jawapan penamat pun belum dapat lagi.. Rindu..rindu..rindu..hihi.. Entah laa.. Macam-macam dugaan.. Terasa pun ada dengan ragam manusia..



" Apa yang penting???

Kena kuat..kuat..kuat..



Rasa sedih p0n ya gak.. Bila hati tercuit dengan sebarang perkataan pun terasa pedihnya..betapa sensitifnyaa diri niee bila dugaan dan ujian yang datang melanda.. Hanya diam..diam..diam..pekakkan telinga.. Tapi...insyaALLAH..aku akan tabah..



".. YA ALLAH.. Jika dia tercipta untuk aku, rapatkan dia dengan ku.. Jika dia bukan untukku.. kau jauhilah dia dari aku... Sesungguhnya Engkau yang Maha Mengetahui dari hamba MU yang kerdil ini... Tabahkanlah hati hamba MU ini dalam menempuhi segala cabaran dan dugaan dari MU... Aminnn.. "



Hmm..hari presntati0n makin hampir.. Kena berjuang bermatian-matian berhadapan dengan musuh.. Dushhhh!! Bila tembakan hampir mengena kita kena mengelak..haha!macam tuulaa perumpamaan yang aku umpama sendiri bila tiba hari yang bersejarah.. Slide8...bila nak gerak p0n tak tahu..hihi! Makin cuti..makin malas nak buat.. Bila sifat keji "malas" melanda,tuu yang susah..hihi!



Hari niee,hari kedua budak sem 6 buat presentati0n.. Aku belum sempat lagi nak jenguk dy0wg .. Katenya peperangan hampir berlaku bila musuh bagi s0lan yang menguji kesabaran dan kebuntuan akal..hihi..bijak8! Aduhai..... Tensi0nnyeeee!!!! Di awangan rasanya.. Buat tuu tak menjadi,buat niee tak menjadii..lemahnyaa rasa hari niee.. Rasa nak kedunia lain p0n ada.. SubhanaALLAH...
Sedih rasanya bila dugaan bertubi-tubi datang..belum settle masalah da tambah masalah lain.. Inilah wujudnya erti 'kesabaran'.. Cuba lupeekan sekejap masalah... Tapi,bila rinduu tibe8 menjelma........tak dapat ceq nak n0l0ng eh..huhu!

"..d0akan setiap langkah perjalanan aku selamat dan diredhai.............hmm!!

No comments:

Post a Comment