Thursday, May 21, 2009

* Menghitung hari..


0yeeehhh!!

Exam da abeh..tamat laa aku sem 6.. BUT ada lg yang belum selesai..presentati0n p0jex aku ada lg.. 9-6-09 tarikh pntg bg aku.. Gr0up aku membentangkan p0jex kami bertajuk "busana muslimah"..selama niee bertungkus lumus wat..slisih fhm, masam muka, xspndapat dll dlm kumpulan..

7.05am????.......

Hari niee hari khamis taw..huhu!pg8 m0ning lg n0n0i da tpn..hee! Dia tpn dr l0kap.. Sempat gak b0rak pnjg.. hmmm..dia suh aku tunggu dia pai dia kuar.. Dia kena d0k l0kap 10 hari lg..lmmmeeee..xpe8..insya4JJ1 aku kuat.. 5 hari yg akan datang baru keputusan dari kementerian kuar sama ada Ainulhaidi kena buang daerah selama 2 thn 0r naek penjara 2 thn..t'diammm aku.. Dia mntk suh aku d0akn dia dapat kuar..kesian cgt... Aku mmg nk dia kuar p0n..

TANPA....
"resahhh yang ku ubah dalam kata..
melukiskan kesunyian tanpa engkau aku tak mengerti..
meski pagi itu hanya takdir akan sunyi tanpamu
dann kau tinggalkan ku sendiri tanpa engkau aku mati"


KELAHIRAN
"kelahiran...bagiku istimewa..
ku bersyukur padamuuu...b0nda..
kekusutan akan ku hadapi..
kerna berjauhan darimu setelah sekian lamaaa"

JANGAN PISAHKAN
"Jangan pisahkan aku dan bucuk..
tuhan t0l0nglaa ku chenta bucukk..
biarkan kami tetap bersama..
di dalam suka dan duka"


tuu antara laguu yg dia nyanyikn kat aku pg td..nk tid0w aku..ha8! Tp tetap bez.. Terubat sikit rinduu bila dia tp0n.. D0akan dia cepat keluar dan kalau b0leh biarlah bebas..tuulaaa yang aku harapkan selama nieee

"....jaga diri, rinduu cgt kat awak, p sambung td0w, jgn nakal8, bubyeee bucukk, sekk0m..."
kata8 akhir sebelum dia letak tp0n..

aku jwp....."0kehh8!gendut p0n samee,me 2,wslmmm.................

No comments:

Post a Comment