Friday, May 22, 2009

* Duet..duet..duet..


Makin besar aku makin banyak benda nak di pikirkan..

  • Kerja ..
  • Duit Sewa ..
  • Makan
  • Duit Buku Pr0jek
  • Dep0sit untuk rumah baru .........
  • Macam-macam lagi laaa !!!

Semuanya kena dipikirkan.. Silap-silap haribulan b0leh k0yakk mental..terburai..ha8! Tensi0nnyeeeeeeeeeee!!!! Xpe..niee baruu nama nya cabaran hidup.. Tp???hmm...

Bila serabut antara pekara aku buat mestilaa melalak..haha!nyanyii.. "aku gilaa music..music buat aku ceria"..macam iklan dalam tv kan..huhu!

Kadang8 nak ngs p0n ada bila fikir pasal duit.. Nak jerit kuat8 biar semua 0rang tahu yang aku da hampir xbtul..hahaha..merepek daa.. Sana masalah..sini masalah..setiap sudut laa masalah.. :-(

B0ringggg!!!!!

".. hidup niee satu perjuangan.. Jika tidak menggunakan senjata,gunakan laa akal dan pena"..

Boringgg nyeee ari nie.. Rinduu plk kat mak,abah,adik,abang,arwah at0k n me0w....nak nangis p0n ada..nak balik kg tapi tugas bl0m selesai lagi.. RINDUUU sangat.. Tak tahu nak buat pe skg.. Nak chatting b0ringgg laa plk.. Luahan perasaan jew laa yang blh layan..

Kadang-kadang terfikir pasal masalah aku yang tak settle-settle lagi.. .................... .... Salah aku kew??? Macam mana aku nak buat?? Skg aku cuma nak dia kuar n bebas.. Pstuu,aku nak jumpa dia..n settlekan bnde niee.. Walaupun susah nak hadapi..aku terpaksa teruskan langkah aku.. Aku tak nak nanti di 'c0p' musnahkan rumah tangga 0wg lain.. Kalu ada pihak yang tak faham pekara sebenar mesti pihak tuu akan salahkan aku.. .... ..

" tika kita bersua hati mula tergoda.. Payah nak dilupakan walau seketika.. Tidak pernah terduga cinta mula berputik.. Bagai kn x percaya aku jatuh hati.. Andai tidak bersua pastinya ku merindu.. Kerana hati da tertawan kerana cinta dah terbina" ...

VS

" andai sampainya waktu aku harus tinggalkan mu.. Agar aku berlalu bila tiba saat itu.. Tak guna kau merayu dan tak perlu menahanku.. Kerana yang berlaku kehendakmu.. Hanya tuhan yang lebih tahu.. Air mata bertamu tak mengenal erti jemu.. Menemani hatiku tak mengira ruang waktu.. Mengapa dari dulu tak kau katakan padaku.. Yang terhalang kejujuran mu.. Yang terkurang kesilapanku.. Mmg payah di buktikan kerana tertutup pintu hatimu.. Biar apa jua tafsiran yang ingin kau nyatakan aku relakan semua "...

........... ??? ..........

No comments:

Post a Comment