Wednesday, May 27, 2009

* Ainulhaidi.................

Aku miss sangat dekat dia.. Tak tahu nak cakap macam mane.. Sekarang dah tak dew istilah "malu" bila rindu kat dia..hihi! Seyes!aku rinduu sangat-sangat.. Hari nie 27hb..tp dia belum bagi jawapan lagi sama ada ke mana hala tuju nyaa..

Semalam????

Nonoi bagi mesej... "sayang, malam karang ainul telep0n sayang".. Tapi....tunggu punye tunggu tak tep0n p0n.. Sedih nyaa.. Aku da mula pk negative.. Aku tak0t jawapan yang dia nak bagi negative.. Macam mana nak buat...YAALLAHHHH........ Macam mana aku nak hadapi...
Hari prsentati0n makin hampir.. Jawapan tak dapat lagi dari dia.. Aku tk0tttttt.... Rinduu makin berganda niee.. Aku riduu dia..rindu sangat8..rinduu ketat8.. Aku tak0t dia da kew penjara...tak0t8..........................................................blankkk pale..

2,3 hari niee ketat jew muka aku..hihi! Kadang-kadang kesian plak dekat mmbe8 bila aku wat muka cmtuu..tak dew m00d langsung..k0s0nggg!! Dugaan saat akhir..tuhan jew yang tahu.. Tak tahu nak cakap macam mana..

............c0ntinue cita aku nie hari es0k, lusa dan seterusnya....tunggulaa macam mana penyudahnya.. daaa~

No comments:

Post a Comment