Monday, June 22, 2009

**..mRs...l0LytA 0nLy !!




WANTED !!!!!!!



Bdk baru uma aku.. Bdk juni0r... Aku simpati sangat dgn dyee..
Kesian tgk dyew niew.. Ada sejarah hitam+biru pekat+c0klat n macam8 lagi.. Mula8 tgk aku p0n x berkenan.. S0sial mmg very da s0siallll... Bukan nak citeww bnde xel0k pasal dye niew..tp jdkn pengajaran... Lin a.k.a l0lyta nieeew pnh ms0k l0kap 3 minggu kes bun0ohh..tp bukan dye yg buat..balak kpd balak dye.. Senang cteww ramai skndal n kant0iiii... 0wg frst pegang mayat+palee blank amek plk dadah..cmtuulaa lbh kurang.. Mstii x cayee kn???

Sejarah hid0p dyew mmg sedeh..dgn family lagi.. L0lyta niew nk ngs sebanarnya mase dye ctewww..tp aku tgk dyee tahan..sapew yg xngs..da laa bf mati kne bun0ohh.. Mas0k l0kap lak tuhh.. Sebelum mas0k l0kap dyee b0leh larii sebab tak0t.. Tp.last8 terkandas..huhu!
Kesian8... 0wg macam niew kite x blh pulaukan 0r papew laa..kitew knew bg dyee semangat..cewahhh.. Kalau buat balik bndew lepas,senang jew ubat dyee... Isi b0rang..tempah keranda dgn aku..ahakz!!

N0w!!dyee da xdew mmber.. Dyee bawak diri s0wg8.. Tp,family dyee 0keh daa time niew..
Macam mana dyee rasa mase tuu,aku da dapat bayangkan macam mana tersiksa nyaa Ainulhaidi..heee.. Nk wat cmnew..bndew da nk jd..jgn diulang da laaa....

TAMMMATT ..........

No comments:

Post a Comment