Monday, June 22, 2009

**..ingat dyew ..



23-06-2009


Xblh td0w malam tadi walaupun badan rasa penat+letih sangat8..
Ingat kat n0n0i+aman..wnduu sangat kat dyew.. Air mate nak meleleh rase..tp tahan..
Sumenyee ja0h.. Xtwulaa tbe8 teringat sampai macam niew.. Aku try lupekan stat n0n0i naek penjare..

Tp???tbew8 smlm teringat.. Aman tep0n..dyew sajew tp0n tnyee kab0w nak swuh aku jaga diri lekl0k..
Dyew bukak vid0e klip yang n0n0i nyanyii..tr0s ingt aku..hah!!amek menangis...
Aman b0leh plk pasang lagu tuu time tp0n aku.. Nak nangis rase..tp mmg da meleleh p0n air mate.. Aman nieww wat sp0il plk..huhu! Sedehh sangat..

Pagi nieww mase wat c0retan hati,aku rase sebak sangat..nak menangis..........
Aman cakap dye xdapat balik n xdapat raya sama..huh!!!!
Da laa n0n0i dalam penjare..aman plk xdapat balik..
Aku nak sangat teng0k n0n0i..tp macam terbatas..aman xdew..if aman ada senang sikit..

"sering ku rasa rindu ini menyiksa
sungguh terasa hidupku kini hampa
bila kau tak ada disini........
Sayang ku ingin engkau tahu
sayangku ingin kau mengerti
saat ini aku merindukn engkau yang jauh
ingin rasanya ku berlari
tuk membawa engkau kembali..............."


Rinduuuu sangat....


Sebakk sangat pagi niew..nak bercakap p0n xlarat..
Susah sangat nak lupe dye..
Susah sangat.. Pape yang terjadi aku tetap anggap dyew mmbe aku..
Macam mana dyew sekarang..
Dyew p0n da lupeee aku agak nyeeee...tp blh kew dyew lupee kau..he8!
Tp,aku tetap xb0leh lupee dyew wat mase niew walaupun aku da ada bunney aku..


Rasa salah plk aku kat bunney..da ada dyew tp tetap xblh lupee n0n0i...mntak maaf yew syg..huhu!xlamee jew ingatan tuu k0wt.. Bunney tetap milik cuk selamanya...insya4JJJ1..............i p0mise my heart!!!


"sedalam mana chentamu.....fm safura...
bunney bagi aku laguu tuhh..
aku taw aku curang dgn dyew sblm niew...haha!
tuuu kisah lameee...zaman budak8..."

(Sadalam mana cintamu....
hingga sanggup melukakan hati ini
dikala aku rindu
kasih sayangmu disisiku
hingga akhir nanti.......)


***************
Aku rinduuu sangat kat n0n0i masa mula8 perkenalan kami.. Aku rinduu sangat masa KAMI bersama..enj0y,gelak8..
Sumenya sementara..walaupun halangan banyak.. Aku rinduuu sangat waktuu dulu...rinduuu sangat8.. Bunga yang dyew bagi p0n da layuuu tahap t0ng sampah..tapi tetap simpan...

"layu dihujung mekar kew???????????

Abah semalam tep0n..dyew da beli barang t0k wat lauk macam8..ingat kn aku balik ari niew..yaallahhh....sedehhhnyeee...aku xdapat balik...tugas tak settle lagi..
Adek cakap,abah+mak rinduu aku...
Aku lagii rinduu..
Rinduuu aku makin berganda8...
Rinduuuu ana+n0n0i+aman gak......

Rinduuu kat sumeeeeee.................................

No comments:

Post a Comment