Friday, June 19, 2009

*..09-06-2009 !!!!!!!


Presentati0n P0jex "EE'S Busana Muslimah Collecti0n !!!!!


HATE k0!!! + sEdeh tahap ma0tt + geraMMM glewww !!!!
KAMI kena REPRESENT !!!! 17-06-09 ..
S0k nk presnt,mlm niee keje xsettle lagi.. Mase nieew da ada k0nflik.. Masam muka mencuka..terasa hati makan hati..sakit hati telan hati TAPI sabar..habis kuat nangis laa..

SABARRRRRR ...........
tgk ekin sedap gay0t time keje melambak..cam gampang!!!!!!!!!
Time8 cm niee aku lebih suka dan selesa ctee masalah kat abah n mak.. D0n w0rii segala tentang kamu telah selamat sampai kat mereka..:-).. Jenis aku..aku tak suka cerite bnde yang tunjuk aku baek.. Aku x skew hip0krit.. Abah n mak tahu cara + pangai aku macam mane..aku niew terlampau nakal..s0,bila aku citee dy0wg akan tanya silap 0r salah aku dulu..tuu yg aku suka..kalau tak baek terima..nasihat 0r wateva terima dgn ati terbuka luas8......

0wg kuat aku selama aku terjatuh tentulaa abah n mak..lagi8 pasal p0jex nie.. Aku citew dari A pai Z.. Dy0wg cakap banyak sabar..suma tuu dugaan.. 'ety' wat keje ety..bnyak kan bersabar..abah taw ety jenis cepat ilang sabar..hihi..tuulaaa yang abah selalu cakap..dye nak wat aku epy sekejap.. Menangis,ketawa sumenya dari abah n mak..

Selain tuu kat sini...ila+nurul+suaidah+nu'0n+kak lily 0wg kuat aku gak..

Sedihhh sangat..selama niee aku wat..akhirnya niew yang aku dapat..niew yang dibalas kaw8..aku tak minta balasan papew tp niew yang aku dapat.. Aku bukan sempurna..aku cuma manusia biasa..aku mudah cgt lemah.. Ishhh!!!ntalaa..nk luahkan kn sume tkut ada yg kne tempias plk.. Xpewlaa....biarlaa jd titik+n0ktah itam pekat dalam keje berkumpulan..

MYBE k0wt,senang wat individu 0 b'2..ntalaa!!dugaann..
KENAPA ekin wat kami cm niew.........








No comments:

Post a Comment